Minčių marketingas – Analogija kaip tavo mintys tave žino geriau negu tu pats

Įsivaizduok akimirkai, kad vaikštai Niujorko gatvėmis ir iš visų pusių šie apšviesti, nuolat judantys ir besikeičiantys reklaminiai stendai bando atitraukti tavo dėmesį…

Visos šios reklamos suorentuotos tik į vieną tikslą kuris sako „Žmogau, pažiūrėk į mane! Aš įdomi reklama. Įdomiausia iš visų.“

Reklamuoti per šiuos stendus kainuoja didelius pinigus, tad verslininkai turi būti užtikrinti, kad jų reklamos sudomins žmones ir kad jiems tai atsipirks.

Jie nuolat analizuoja praeivius… Nustato kur jie traukia. Ką jie valgo. Su kokiu telefonu kalba. Kokia jų apranga. Koks jų amžius…  Verslininkai visa tai daro tik dėl to, kad žinotų kokiu geriausiu būdu praeiviams psichologiškai pateikti informaciją, kas, šiuos „būsimus klientus“ akimirkai sustabdytų ir patrauktų jų dėmesį.

Ši praeivių analizė užtrunka daug daug valandų peržiūrint įvairius video įrašus.

Galima teigti, kad šie analitikai apie savo klientus psichologiškai žino daugiau, negu jie patys. (Pavyzdžiui: žmonės sąmoningai nesuvokia, kodėl jie rengiasi tokias ir tokias spalvas, dėvi būtent šiuos batus ir turi būtent šią šukuoseną, bet šie specialistai, kurie juos tiria, naudoja įviarias negirdėtas technikas. Tai ištraukia informaciją apie klientų pasąmonę ir atsako į šį klausimą „kodėl“?)

Tai visiška analogija tavo protui/mintims.

Kiekviena mintis kuri pas tave ateina yra lyg reklama kviečianti ją paliesti ir „sužinoti daugiau“. O tu – lyg praeivis matantis jas.

Vienintelė priežastis, dėl ko žmogus turi daug minčių ir negali niekaip nustoti galvoti yra tai, kad jis nuolatos skiria joms savo energiją ir dėmesį pasinerdamas į jų kalbamas istorijas (dažniausiai net nebejaučiant savo kūno ir tikro pasaulio per potyrius ir gyvenimas sukasi tik minčių istorijų lygmenyje).

Kaskart patikėjus viena istorija, ji išsiplečia ir sukuria dar daugiau panašaus tipo minčių – dar daugiau istorijų kurios kviečia jomis patikėti.

Viršuje minėjau, kad reklamuoti šioje vietoje labai brangu, tad mintys kuo labiau stengiasi papirkti tavo dėmesį kalbėdamos tavo kūno balsu (balsas, kuris lyg kalba tavo galvoje), kalbėdamos pirmu asmeniu, dažnai vartodamos žodžius „Aš“ ir „man“ ir priverčiančios tikėti, kad jos kalba apie tave ir tai super rimtos ir tikros istorijos. Negana to, jeigu bet koks žmogus drįsta prieštarauti jų sukurtai „tiesai“, susikuria dar 20 minčių kurios apkaltiną šį žmogų filosofu ar melagiu ir kodėl nenaudinga jo klausytis ar prie jo būti, sukurdamos dar vieną mintį pačiame gale kuri sako „viskas ką aš galvoju yra tiesa“.

Tai super kokybiškas ir veiksmingas marketingas – 7 milijardai aktyvių klientų kurie kasdien atsinaujina savo narystę (išskyrus keletą kuriems aktualu savirealizacija), hehe.

Šaunuolės mintys!

Paslaptis tokia, kad dėl itin brangios vietos reklamai, mintys, kurios neatitinka tavo vidinių vertybių ir širdies balso, nebegalėtų atsirasti jeigu išmoktum atskirti save nuo jų „užsiimdamas boso vietą“ ir žinodamas, kad Tu iš tikro esi tai – kas mato mintis. Kreiptum dėmesį tik į mintis kurios tau patinka ir kurios išskleidžia tai, kas tau artima. Susitapatinimas su mintimis – tik įgytas įprotis.

Įsivaizduok, kad pamatai šią „reklamą“ (mintį)…

Gali įvykti du variantai:

  1. Pamačius šią mintį visai nereaguoji – tiesiog pastumi „pelytę“ žemyn. Ji tavęs nedomina ir neatrodo reikšminga, nes prisiminei, kad Kotryna nebegyvena Lietuvoje.
  2. Tu ją pamatai ir „paspaudi“ nes širdis sako, kad nesvarbu jeigu ji gyvena ir ne Lietuvoje, ji yra vistiek mano labai gera draugė, tad norisi ją nustebinti.
    Šiuo atveju tai atveria duris kitoms kūrybiškoms mintims apie įvairias dovanas kurias galėtum nupirkti ar pagaminti, kaip ją įpakuoti, kaip ją išsiųsti, kuriuo paštu ir t.t.
    Ši minties istorija gauna tavo energijos ir tęsiasi tol, kol Kotrynos dovana išsiųsta. Kūne jaučiamas „jauduliukas“ nes neaišku ar jai patiks ši dovana, bet kartu ir daug laimės, kad šią nuostabią draugę gali netikėtai nustebinti.

Štai kitoks pavyzdys:

Du variantai:

  1. Tu pamatai šią mintį ir nereaguoji – tiesiog priimi, kad ji yra. Pastumi „pelytę“ žemyn suvokdama (sakykim tai moters mintis), kad visi žmonės nuostabūs ir tai tik sena sunki limituota mintis kuri ir vėl tave bando įtraukti į pykčio emociją… Suvoki, kad jeigu patikėtum šia mintimi iškart taptum pikta.
    Taip pat suvoki, kad taip kalbantis vyras tiesiog šią akimirką nežino nieko geriau ir gali elgtis tik taip. Galbūt vaikystėje jo niekas neišmokė kokios jautrios gali būti moterys ir šis žmogus nuo paauglystės, susidėjęs su piktais draugais, gyvenimą mato tik per šią prizmę. Atsiranda noras „nusiųsti“ jam meilės ir atjautos, ir apkabinti.
  2. Tu pamatai šią mintį ir „paspaudus“ ji iškart tave įtraukia į istoriją. Kūną užvaldo pykčio jausmas ir atsiranda įtampa, noras keršyti šiam žmogui. Susikuria „priešo“ projekcija. Noras jį apšmeižti visoms savo draugėms, kad prie jo daugiau nesiartintų. Noras užblokuoti jį visur kur tik gali. Galbūt noras lankyti kovos menus, kad kitą kartą tokiam vyrui galėtum užtikrintai trenkti į nosį.
    Tai atveria duris kitoms, žemų vibracijų mintims, apie tai kaip visi vyrai šlykštūs ir negalima jais pasitikėti, apie tai kaip niekada nerasi vyro už kurio gali ištekėti ir visi aplinkiniai žmonės tavo lauke staiga pasidaro negatyvūs.

Tu – kūrėjas(a) ir turi galią manifestuoti visas mintis. Apdovanojus mintį savo dėmesiu ir energija, ji tampa tavo realybe ir persiduoda į kūną.

„Kaip tiki, taip ir yra“ – A. Mamontovas 

Kviečiu pastebėti, kad visos mintys nesi Tu ir jos ne apie tave. Net ir mintys prasidedančios žodžiais „Aš“ arba „man“ ir besibaigiančios žodžiu „tikrai“ – nesi tu. Tu matai ir žinai visas šias istorijas iš tos pačios vietos iš kur šią akimirką skaitai šį tekstą.

Jeigu vaikštai laukuose ir ateina mintis „Būtų nuostabu čia pasistatyti namą“ – pradėjus plėtoti šią mintį, po kelių metų, tai gali tapti tavo realybe ir šiame lauke gali stovėti nuostabus namas.

Mintys – nuostabus įrankis kurti, tačiau niekada nepamiršk, kad tu esi tik praeivis Niujorko gatvėje matantis įvairius reklaminius stendus ir net visame mieste dingus elektrai, tau nieko niekada nenutinka.

Gyvenk ramybėje ir būk laimingas(a). R.

Norėtum gauti laišką apie savirealizacijos susitikimus ir naujus įrašus? Tada kviečiu įvesti savo el. paštą apačioje:

=> Norint susisiekti su manimi, gali tai padaryti paspaudus čia

=> Grįžti į "Skaitiniai" skyrelį

=> Grįžti į pagrindinį